sábado, 3 de septiembre de 2016

Nire artista – Ni ere, artista


Hurrengo proposamena artista konkretu batetan kokatzean datza. Taldeko lana ere izango da, baina oraingoan zuek aukeratuko dituzue ikaskideak (lau pertsonetako taldeak izango dira). Lana parte desberdinak izango ditu: artistari buruzko ikerketa, bere obra bat interpretatu lan baten bidez eta ikastetxeko txikien talde bati artista horri buruzko jarduera bat prestatu: artista eta bere obra ezagutarazi eta bere estiloa praktikan jarri. Kurtsoan zehar aurrera eramango ditugu, baina aldez aurretik entsailu bat klasean egingo dugu. Nor ausartzen da lehengoa izaten?


Pausuak

-      Aktibitatea azaldu eta ulertu
-      Adibide bat: Picasso

-      Taldeak osotu
-      Taldeko artista gogokoena aukeratu eta gero, kide banak aukeratutako artistaren lan gustokoena bilatu. (Adibidez: taldeko artista: Picasso, gustokoen lanak: Gernika, Maya, Arlekin, Emakumea umearekin)
-      Drive dokumento batean taldekide eta irakaslearekin partekatu

-      Zuen artistaren interpretazioa aukeratzen duzun teknika erabiliz pertsonalki egin (4 egun)

-      Artistari buruzko informazioa bilatu.
-      Artistaren bizitza eta bere lana ulertzeko aurkezpen txiki bat prestatu.
-      Txikieki prestatuko diezuen aktibitate praktikoa hasi pentsatzen.

-      Txikientzako aktibitatea prestatu (2egun)


-      Egutegia antolatu eta kurtsoan zehar egingo ditugu.

Mi artista – Yo también artista
L   La siguiente propuesta se basa en el estudio de un artista en concreto. Será casi todo, un trabajo grupal pero esta vez seréis vosotr@s quienes escojáis a l@s compañer@s (grupos de 4 personas). El trabajo consistirá de varias partes: investigación sobre el artista, realización de un trabajo plástico interpretando su obra y preparar una actividad para un grupo de pequeñ@s del cole: dando a conocer al artista y su obra y poniendo en práctica su obra. Iremos realizando las actividades con los grupos a lo largo del curso pero anteriormente debemos hacer un ensayo en clase para practicar. ¿Quiénes se atreven a empezar?                                                                                      

    Pasos

-      Explicación de la actividad y comprensión de ella
-      Un ejemplo: Picasso

-      Formar grupos
-      Elección del artista preferido del grupo y la obra preferida por cada miembro del grupo. Por ejemplo: Picasso y sus obras: Gernika, Maya, Arlequin, Mujer con niño.
-      Compartir en un documento drive con cada miembro del grupo y la profesora
-      Buscar información del artista y su obra y plasmarla en el drive.

-      Realización de un trabajo interpretando la obra del trabajo escogida con la técnica que desees. (4 días)

-      Preparar una presentación sobre la vida del artista y su obra. (1 día)
-      Preparación de la actividad con los peques (2 días)

-      Organizar el calendario para ir realizando las actividades durante el curso.


No hay comentarios:

Publicar un comentario